niedziela, 26 października 2014

Jesień 2014


Cześć!
   Nadeszła jesień, a wraz z nią zimnooo, to idealny moment na płaszcz! Na wybiegach królują pudełkowe, obszerne płaszcze w rozmiarze XXL! Więc i ja postanowiłem taki mieć miękki,  kaszmirowy płaszcz w kolorze ciemnego granatu!
   Sezon na błyskawiczne zamki te użytkowe i te ozdobne już się już kończy. Nie mogłem przegapić tego momentu i wybrałem trampki z aplikacją właśnie zamków błyskawicznych. Do całek stylizacji dobrałem kapelusz który już kilka razy zagościł w moich stylizacjach i okulary w stylu vintage.

Kapelusz: VINTAGE
Okulary: BRYLOVE
Płaszcz: TOP SECRET
Spodnie: RIVER ISLAND
Buty: ZARA
Zegarek: CASIO

1 komentarz:

creativamente pisze...

hej!
Bardzo fajna stylizacja :)
Rzadko spotyka się chłopaka prowadzącego bloga o modzie. To super, że masz takie zainteresowania :)
creativamente-o-sztuce.blogspot.com