niedziela, 12 kwietnia 2015

Wielka rewolucja jeansu!

Cześć!
   Wielka rewolucja jeansu! Na sezon wiosna/ lato 2015 jeans nosimy z jeansem nie ważne jaki ciemny, jasny, powycierany, z dziurami KAŻDY! Więc i ja go pokochałem ;) W dzisiejszej swojej stylizacji wybrałem jeansową katanę w stylu bomber, którą zestawiłem ze starymi jeansami, które lekko podrasowałem i nadałem charakteru w postaci dziur! 
   Kolejnym wielkim hitem sezonu jest ŻÓŁTY! I postawiłem na soczyste buty od Pharrella Williamsa które powstały ze współpracą z Adidasem!
   Kolejnym elementem mojej stylizacji jest plecak, (worek) nie taki zwykły plecak ;) Nawiązuje swoją słynną kratą do słynnych ruskich toreb na zakupy! I właśnie to zainspirowało mnie do uszycia jego!

Okulary: H&M
Katana: BLAKES
T-shirt: POLO RALPH LAUREN
Worek: VOORHEES FAHION
 Zegarek: CASIO
Spodnie: (stare jeansy przerobione przez VOORHEES FASHION)
Buty: Adidas by Pharrell Williams

Brak komentarzy: